KIROL EKINTZEN HELBURUAK


 

IKASTOLAKO KIROLETAKO HELBURU OROKORRAK/ OBJETIVOS GENERALES DE LA IKASTOLA EN LOS DEPORTES



-  Euskara: Ikastolaren ekintza guztietako hizkuntza euskara denez, kiroletan ere bereziki hizkuntza honen erabilpena zaintzea.
Balioak: Elkarlana, elkarrenganako errespetua, lagun giroa, elkartasuna... bultzatzea.
-  Parte hartzailea: Ikasle guztiek parte hartzeari lehentasuna ematea, ikasle trebeei eta hain trebeak ez direnei aukera berak eskainiz.
-  Diziplina: Entrenamendu eta partidetarako asistentzian,puntualtasunean, entrenatzaileen aginduak betetzen, epaileen erabakiak onartzen...ikastea.
-  Kirol ludikoa: Jardueren helburu nagusia kirola modu ludikoan bere lagunekin batera praktikatzea dela ulertzea.

-  Euskara: Siendo como es el euskara el idioma utilizado para todas las actividades de la Ikastola, cuidaremos mucho su utilización en todos los deportes.
-  Valores: Trabajo en equipo, respeto, buen ambiente entre compañeros, solidaridad .
-  Participativo: Daremos prioridad a la participación de todos los alumnos, ya sean buenos o no tan buenos, dándoles las mismas oportunidades.
-  Disciplina: En la asistencia a entrenamientos y partidos, respecto a la puntualidad, cumpliendo las normas puestas por en el entrenador, aceptando las decisiones del árbitro...
-  Deporte lúdico: Entender que el objetivo principal de las actividades es el practicar deporte de forma lúdica con los compañeros.











LH6KO FUTBOL TALDEA HONDARTZAN

KONTXAKO HONDARTZAN LH 6KO FUTBOL TALDEA ELKARREKIN!